2014. július 15., kedd

Előző életek feltárása - mire figyeljünk?!

Nagyon sokat olvashattatok oldalunkon a karmikus okokról, az előző életekből áthozott karmikus terhekről, melyek tulajdonképpen tanítások lélekfejlődésünk útján. Nincs jelentősége a tanítás szempontjából, hogy az, milyen formában mutatkozik meg, lehet betegség, anyagi ellehetetlenülés, kihathat emberi kapcsolatokra, de lehetne sorolni tovább ezeket a következményeket. Mindennek az alapja, hogy képesek legyünk felismerni a korábban kiváltott helytelen gondolkodásmenet vagy cselekedetek súlyát, melynek energiái visszatérnek az adott személyhez. 

A kiváltott energiák minden esetben visszatérnek, tükröződjenek azok akár ilyen, akár olyan formában, vagyis számunkra fizikailag lehet kedvező vagy kedvezőtlen, attól függően, hogy az energia milyen polaritású volt, létrehozásuknak idején. Minden esetben a cél a lélekfejlődés elősegítése, hogy megértsük azt, hogy előre csupán a szeretet vonalán tudunk haladni. 

Igen, tudjuk, hogy bizonyos lélekfejlődési szakaszokban még nem képes mindenki visszaemlékezni előző életekre, az előző életekben elkövetett cselekedetekre, de nem véletlenül van ez így. Nagyon sok jelen életbeli tudat képtelen lenne feldolgozni mindazt, amit előző életeiben átélt. Ez bármi lehet, akár egy szerelmi csalódás is képes a tudatban olyan érzetek kiváltására, amely már az adott személy mostani életére károsan hathatna, és ugyanígy fejlődésére is. A cél pedig pontosan ez lenne, maga az előrelépés, a fejlődés, nem pedig ennek megakasztása. 

Nem véletlen, hogy senkit nem utaztatunk vissza korábbi életeibe, hiszen csak amiről mi tudunk (és ez nem mindig lát napvilágot), az az, hogy átlagosan véve tíz esetből egy mindig okoz sérülést a tudatban. A visszautaztatás során az adott illető látja élete korábbi történéseit, azokat újra, a korábbi érzelmi töltetekkel átéli. Maga ez az érzelmi töltet az, ami a legveszélyesebb az elmére nézve. Ettől függetlenül a lélek képes bárkinek átadni az előző életének azon történéseit, amelyek által a fejlődés elősegíthető, egy korábbi cselekedet súlya felismerhető. Ha saját magunk kérjük, és képességeink ezt lehetővé teszik, akkor a lelkünk ilyen esetben mindig csak annyit mutat, amennyi szükséges, annyit, hogy az ne zavarhassa meg a tudatot, hogy a korábbi én tudata ne törhessen elő. 

Vagyis több lehetősége is van az előző életek feltárásának, így az utaztatás, maga egy hipnotikus állapot, amikor a tudatalattiból kerülnek elő az emlékek az érzetekkel együtt,  illetőleg a másik forma, amikor a lélek adja át az információt különböző formákban. 

Ezért is van az, hogy amikor minket kértek az előző életek feltárására, az utóbbi lehetőséget használjuk - bár a lelkek betekintést adnak, hiszen tudják, hogy a fejlődés elősegítéséért végezzük feladatunkat - viszont mindig figyelmeztetnek arra, hogy mi az, amit már nem szabad átadni. Emellett olyan is előfordul, hogy eleve úgy adja át az előző életek történéseit, hogy az kárt ne okozzon, és csak azt mondja el, amit a segítségkérő tudata még helyén tud kezelni. 

Ismétlem nem azok a gyakori esetek, amikor a tudat sérülhet az előző életekbe történő utaztatásokkor, de mindig figyelemmel kell lenni erre a lehetőségre is, a leírtak segítségével viszont mindez megelőzhető. Minden embertársunk a jót és a segítséget érdemli, ugyanígy minden lélek a fejlődést, és éppen ezért az összes körülményre tekintettel kell lennünk, azért hogy ez a fejlődés töretlen maradhasson. 

Ettől függetlenül a döntés mindenkinek sajátja, mi nem tilthatunk és nem is tiltunk semmit. Ha bárki szükségét érzi, nyugodtan elmehet egy előző élet utaztatásra és betekinthet korábbi életeibe, de kérem őket, hogy ezekben az esetekben kérjék a lelkük segítségét, hogy blokkolja azokat az eseményeket és érzeteket, melyek károsak lehetnek a tudatra, és ne engedje ezeket a tudatalattiból előhívni, ugyanis így megelőzhető a korábbi tudat előtörése, és maga a tudati fejlődés, de a lélekfejlődés is töretlen marad. 

Szeretettel: 
Carmelian & Cedamus

elérhetőség:
carmelian14@gmail.com
cedamusmelin@gmail.com

facebook:
Carmelian Spirituális Gyógyító
Melin Cedamus

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó gondolat özönt adtál. Sajnos van olyan aki elöző életébe vissza menve.--most már csak azzal az ott történt dologgal foglalkozik.szinte a rég múltban él.minden negativ történést az elöző eletszakaszra tudja be,Tehát majd nem nincs jelene.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sophia!

      Valóban, ilyen is létezik. A múltat viszont csak fejlődésünk érdekében szabad "használni", ha abban élünk, az csak visszafelé visz bennünket, nem pedig előre.

      Szeretettel:
      Cedamus

      Törlés
  2. Mindig kíváncsi voltam előző élezeimre. Sok blokkot, félelmet hoztam át a jelenlegibe. Mit és miért? Ez a kérdés nújkál bennem. De bármit is tettem. akkor, nem cipeljetem jelen életemben a felelősségét. Nagyon az igen - nem akarom között bizonytalan vagyok.
    Üdvözlettel: Katalin

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Katalin!

      Ahhoz, hogy megtudjuk, hogy a jelenben mi miért történik, sokszor a múltba kell visszatekinteni, és sokszor ezt a múltat az előző élet jelenti. Jól érzed, valóban vannak életedben jelen karmikus okozatok, amelyek megélésre vagy feloldásra várnak. A bizonytalanságod pedig csupán félelmeidből származnak, de bármi is történt előző életedben vagy életeid egyikében, az a megoldásra is rá fog rámutatni. A döntés a Tiéd, mindig a te kezedben van! :)

      Szeretettel:
      Carmelian & Cedamus

      Törlés
    2. Utaztam előző életekbe többször is nadis módszerrel. Nekem hasznomra vált, bár nehezen akartam "visszajönni". Nem voltak könnyű életek, de sok mindenre választ kaptam és látom az összefüggéseket. Olyan ez, mint egy nagy puzzle, amiből hiányoznak képkockák. Az utazások során helyére kerül egy-két puzzle darab és máris világosabb az összkép. Valószínű azért utazhattam, mert már fel voltam rá készülve lelkileg, nem viselt meg és nem taglózott le, amikor olyan jeleneteket láttam, amiktől pl. egész életemben viszolyogtam és nem tudtam, miért. Csak egy példát ragadok ki itt a sok közül: gyermekkoromban valamikor láttam egy filmet, Boleyn Anna életéről. Köztudott, hogy VIII.Henrik "fejvesztve" szerette a feleségeit. Nos ez a fejvesztős élmény rám olyan hatással volt, hogy éveken át nyomasztott és beleborzongtam, ahányszor csak eszembe jutott. Egy utazásnál láttam magam visszafele történésben, ahogy a vesztőhelyen lefejeznek. Majd azt láttam, hogy kísérnek egy hosszú úton a vesztőhely felé, ezután azt, hogy egy toronyszobában raboskodom. Nem volt könnyű átélni, de megkaptam a magyarázatot a viszolygásomra, és arra, hogy miért nem szeretem, ha a nyakam csupaszon van.

      Törlés